♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

هـــــیــــــس


هیـــــــس !...! 

.


.

کــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو




بی صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن



آهــــســــتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر




مـــمــــکــن است بــــیـــدار شــــود ...



وجــــــــدان نــــــداشتــــــه اش !







عکس های زیبای عاشقانه و رمانتیک جدید






اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود



مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم



اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟؟؟



هیــــــــــــــس !!!



فَقَطــ ...”... خــُـــداحــــــــــافِظـــ …





نظرات 3 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 16:10 http://boooosy.blogfa.com

یکی ازفانتزی های من اینه که مثل تام وجری یه کیک شکلاتیه خوشمزه روبدون اینکه دلم بسوزه پرت کنم توصورت یکی
حالاهرکی !!!!!!!!!!
لامصب خعلی حال میده……..

محدثه دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 15:29 http://boooosy.blogfa.com

غضنفر رفته بود زیارت امام رضا. بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی. نیگاه کرد، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر!

gohar سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 19:03

vaghean hiiiiiss ..

kheili ziba bood..

bale hiis

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد