♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

نگو..

بدم میاد از اینایی که ..



وقتی دارن از طرفشون جدا میشن..



براش آرزوی خوشبختی می کنن ! ...



داری میری برو دیگه . . . فیلم بازی نکن 









عزیزم وقتی گند زدی به زندگیِ طرف ،



موقع رفتن دیگه دهنتو ببند لطفا ؛ نگو قسمت نشد !




کلید باران





اوایل فکر میکردم من ... تنها کلید خوشبختی هستم



که به در قلب تو خوردم !!!



اما الان که نگاه میکنم میبینم ....



قلب تو به هر کلیدی میخوره...












باران همیشه می بارد،



اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند ،



نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .




ببین!


حالم به هم می خورد از کلمه های




“عزیزم” و “عشقم” ؛




من را همان “ببین” صدا کن…!









دلم ...

دلم برا تو که نه ،




ولی برا کسی که فکر می کردم تو بودی



تنگ شده....






حرفی ندارم

مهم نیست از بیرون چه طور به نظر میام !




کسایی که درونمو می بینن واسم کافین !



واسه اونایی که از رو ظاهرم قضاوت می کنن حرفی ندارم !



همون بیرون بمونن واسشون بسه !






واژه هــــا

با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است،



.



.



.


به لجن میکشی واژه ها را . . .





بیهوده .

تمـــام غصه هــایــی را کـــه بــرایـــت خـــوردم!



بـــالا مــی آورم




طـــعـــم بـــیهودگـــی مــیــداد…!






تو....

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ،




ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!




تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی …




مترسک....

یک مترسک خریده ام !




عطر همیشگی ات را به تنش زده ام !




درست مثل توست ،




فقط اینکه....




روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند …







غم

همین که فهمید غـــــــــــم دارم آتش گرفت . . .



به خودت نگیر رفیق !!!!!


سیـــــــــــــ ــگارم را گفتم








wonder fuck......





خیلی جالب که :از سوسک می ترسیم ..



.از له کردن شخصیت دیگران مثل سوسک نمیترسیم



از عنکبوت میترسیم ...از این که تمام زنگیمون تار عنکبوت ببنده نمیترسیم.



از شکستن لیوان میرسیم ...از شکستن دل آدما نمیترسیم



از این که بهمون خیانت کنن میترسیم....از خیانت کردن به دما نمیترسیم