♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

چی شد






☺چی شد که سیگاری شدی ؟



یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم...



چی شد که ترک کردی؟



یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم...



چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟



یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم...



چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟



یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...تو خیابون دیدمش…



ولی...



اون تنـــها نبـــود☻



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 19:20

کلا وب قشنگی داری خوشم اومد عکساشم خیلی خیلی قشنگ بودددددددددددد

khahesh faranak jan,..

فاطمه یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 11:37 http://fatemehbeheshtian.blogsky.com

ای بابا

are dg..hamin shood ke...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد