♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

هــــــــــــــــــــــــــــــی روزگــــــــــــــــــــــــــــــار نـــــــــا مـــــــــــــــرد



عکس, گالری عکس, عکس عاشقانه , روزگذر , عکس عشق , عکس عاشقانه با کیفیت , سایت عاشقانه , سایت عشق گالری عکس روزگذر ,  , مجموعه عکس های عاشقانه, عکس های عاشقانه مهر 92 , عکس دختر, عکس عاشقانه دختر , عکس دختر تنها , سایت روزگذر ,عکس غمگین, عکس عاشقانه , عکس ع





بعد از یک رابطه ی طولانی‌




پسر = سلام چطوری خوبی‌؟




 (تو ذهنش میگه : من خوب نیستم اصلا)





دختر = سلام مرسی‌ بد نیستم






 (تو ذهنش میگه : خیلی‌ خوبم)




پسر = چی‌ شده اینقدر خوش حالی‌؟




(یعنی‌ چیزی شده بی‌ خبرم؟!)



دختر = نه زیاد مهم نیست ، یه خواستگار اومده



(مهمه ولی‌ اینطوری گفتم ناراحت نشی‌)



  

بعد از یک رابطه ی طولانی‌




پسر = سلام چطوری خوبی‌؟




 (تو ذهنش میگه : من خوب نیستم اصلا)





دختر = سلام مرسی‌ بد نیستم






 (تو ذهنش میگه : خیلی‌ خوبم)




پسر = چی‌ شده اینقدر خوش حالی‌؟




(یعنی‌ چیزی شده بی‌ خبرم؟!)



دختر = نه زیاد مهم نیست ، یه خواستگار اومده



(مهمه ولی‌ اینطوری گفتم ناراحت نشی‌)
















پسر =‌ ای بابا این کجاش مهم نیست! چرا زود تر نگفتی؟! کی‌ بود؟




(پس واسه این خوب نبودم اما من که میدونم منو ترک نمیکنی‌)




دختر = نمی‌شناسی ، یه پسره مهندسه مامان باباشم دکترن وضع شونم خوبه پولدارن




(خیلی‌ پول دارن یه زندگی‌ عالی‌ می‌تونم داشته باشم)




پسر = تو چی‌ گفتی‌؟ مامان بابا چی‌ میگن؟ یعنی‌ می‌خوای ازدواج کنی‌؟




 (نه بابا عاشقمه منو خیلی‌ دوست داره عمرن ازدواج کنه باهاش)





دختر = من نظری ندارم ، مامان بابا هم میگن ازدواج کنیم




 (ببخش منو میدونم عاشق منی اما کافی‌ نیست ، با عشق نمی‌شه زندگی‌ کرد)





پسر = شوخی‌ میکنی‌؟!! من طاقت این شوخی‌ هارو ندارما!




 (ای دنیای نامرد فقط چون پول ندارم! ... )





دختر = ببخشید،اما قرار گذاشتیم واسه عقد،ایشالا همیشه خوش حال باشی‌ خداحافظ



 ( ایشالا بتونی‌ طاقت بیاری)





پسر= شرمنده مزاحم شدم،ایشالا زندگی‌ خوبی‌ داشته باشین در کنار هم،خدا نگهدارتون



(من که داغون شدم اما ایشالا خوش بخت شین)


هــــــــــــــــــــــــــــــی



 روزگــــــــــــــــــــــــــــــار




نـــــــــا مـــــــــــــــرد

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 13:00

آآآآآآآآآآآآآآی خداااااااا دنیات خیلی نامرده!!!!!چراباید اینجور بشه خداجونم؟؟؟؟؟؟؟؟!

واقعاً........!


پاسخ:
خخخخخخخ
اره

راستی چرا وب سایت نداری...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد