♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

آآآآآه...

برایت مینویسم شاید گذر زمان                    


              

تو را هم برای خواندن این مطلب به اینجا بکشاند            



 

من همانم که با اینکه میدانستم تو نمیتوانی با من باشی




ولی باز دوستت داشتم .                                      

 


منی که میدانستم بیشتر از نصف دوست دارم هایت






اجباری بود ولی به احترام دلت باور                                  




میکردم!

 


و ندانستی  آن اس ام اس هایی که گاهی به من میدادی .





از درون داغونم میکرد وباز به                                     

 



احترام دلت تحمل میکردم


 



من تمام اینها را میدانستم. ولی باز دوستت داشتم












نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد