♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

همتون مثل هم هستین




پسری دختر زیبایی رو تو خیابون دید.... شیفته اش شد ....




چند ساعتی باهم تو خیابون



قدم میزدند ...




که یهو یه مازراتی جلوی پاشون ترمز کرد . . .




دختره به پسر گفت :




خوش گذشت اما من همیشه نمیتونم پیاده راه برم .... کار نداری؟!! بای ...!




دختره نشست تو ماشین





راننده بهش گفت : خانوم ببخشید میشه پیاده بشی؟




... من راننده این اقا هستم !!!!





        آهای با شمام ... همتون مثل هم هستین




نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 13:03

ن داداشی همه مث همخ نیستن مگه 5انگشتت مث همن؟؟؟؟درحق بعضی دخترا بدمیکنی!ناراحت شدم

درست میگی ولی....
تا حالا که فقط اینجوریاش به پُستمون خورده....

ناراحت نشو باتو نبودم




پاسخ:
خخخخخخخ
اره

راستی چرا وب سایت نداری...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد