♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

تو ؟!!؟



عکس های غمگین از لحظات تنهایی







بــــــهانه گـــــــیر ،زبــــــــــان نفهم … دلـــــــــــم را مـیگویـــــــــم... !







آخــــــــر تــــورا از کـــــــجا برایش بـــــــــیاورم














 بــه هـــرکــس مـــی گـــویـــم “تـــــو


بـــه خـــودش مــیــگـــیــرد. . .!


امـــا نـــمـــی دانــــــد کــــــه



هــیـــچ کــس بـــرای مـن


تـــــــو


نـــمــی شـــود... !







نظرات 1 + ارسال نظر
کردوان دانلود جمعه 10 آبان 1392 ساعت 12:09 http://mahdizarei30.blogsky.com

سایت خوبی دارید.
سری به وبلاگ من هم بزنید.
وبلاگ من روزانه بیش از 150 بازدید دارد.
اگر می خواهید وبلاگ شما هم روزانه بازدید زیادی داشته باشد با وبلاگ من تبادل لینک کنید.
وقتی که من را لینک کردی خبرم کن تا شما را هم لینک کنم.
اگر وقت کردی هر هفته یک بار یه سری به وبلاگ من بزن و یک نظر کوچولو بده.
نظر یادت نره.

??!!!??!!???!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد