♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

شش حرف و چهار نقطه !







شش حرف و چهار نقطه ! کلمه کوتاهیه .




 اما معنیش رو شاید سالها طول بکشه تا  
 
 
 
 
بفهمی !



 

تو این کلمه کوچیک ده ها کلمه وجود داره




 که تجربه کردن هر کدومش دل شیر می خواد!


  


                   که من همش رو تجربه کردم ... .. .



 


تنهایی ، چشم براه بودن ،  
 
 
 
غم ؛غصه ، نا امیدی ،




 شکنجه رو حی ،دلتنگی ،  
 
 
 
صبوری ، اشک بیصدا ؛



 


هق هق شبونه ؛ افسردگی ،  
 
 
 
 
 
   پشیمونی، بی خبری و دلواپسی و .... !



 
برای هر کدوم از این کلمات چند حرفی 
 
 
 
 که خیلی راحت به زبون میاد




 
و خیلی راحت روی کاغذ نوشته میشه 
 
 
 
 باید زجر و سختی هایی رو تحمل کرد



 


تا معانی شون رو فهمید و 
 
 
 
 درست درک شون کرد !!!
متنفرم از هر چیزی که زمان را به یاد من میاورد... 
 
 
 
 و قبل از همه ی اینها متنفرم


 


 
از ...


از ...........




انتظار
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد