♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_
♥(●̮̮̃•̃)     Diss Love   (●̮̮̃•̃)♥

♥(●̮̮̃•̃) Diss Love (●̮̮̃•̃)♥

_*#دلم ... تو این روزا خیلی گرفته#*_

مترسکــــ

uo

 

 

سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم 


 کــ ــه دیــدم مترسکـــــ

 

 

بـه کــلاغ میــ ــگویــد:

 

 

هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن

 

 

فقـــط  . . . تنهــام نــذار!! 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
hasti.navayi شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 18:59

یک شب....

یک شهر.....

یک پنجره باز..........

یک "من" و این "من" پشت پنجره عجیب هوایت را کرده.......

و تو شاید در جایی دیگر....!

پشت یک پنجره بسته دیگر.قفس تنگ آغوشت را با دیگری پر میکنی.........

نمیدانم چرا؟؟!! تمام چیزهایی که دوست دارم مال دیگران میشود.......

meer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد